dijous, 4 de setembre del 2008

1A REUNIÓ DE L'AMPA

La primera reunió de l'AMPA del curs 2008-2009 serà dilluns 8 de setembre a les 20'30
ORDRE DEL DIA
  • Què hem de fer aquest curs que ve. Ens organitzem seriosament en comissions????
  • Com cobrim les 2 vacants al Consell Escolar
  • Acta per l'autorització de firma bancaria de la nova tresorera
  • Nou encarregat de la coordinació de les activitats esportives
  • Valoració venda llibres
  • Comentaris nou BLOG
  • Preparar presentació AMPA per a l'acte oficial de presentació del curs
  • Xerrades pares i mares
  • Confirmació calendari reunions de l'AMPA
  • Altres temes

3 comentaris:

Gabi ha dit...

Hola, em dic Gabi, soc el pare de la Laia Morales de 1er, ahir no vaig assistir a la reunió de l'AMPA però estic interessat en col·laborar, si necessiteu quelcom podeu posar-vos en contacte amb mi, algun pares/mares de l'AMPA ja em coneixen, telf 650892265

Tomás ha dit...

Hola, em dic Sílvia, i soc la mare d'un alumne de 2n de Batxillerat i a la precomanda de llibres he pagat el llibre Visualart, però no el tenim, i la professora de l'assignatura els ha dit que aquest llibre no és el que s'havia de demanar sino un altre.

M'agradaria saber si l'AMPA us feu càrrec de la comanda del nou llibre o ens hem d'encarregar nosaltres mateixos amb la qual cosa m'agradaria que em tornessiu els 35,60 € que em va costar el llibre.

Truqueu-me ho abans possible al telèfon 93-751-78-55.

Gràcies.

Tomás ha dit...

Hola, sóc la Sílvia, no m'heu contestat al meu missatge de l'altre dia. Hem pagat un llibre que no tenim i no és l'adequat i el llibre que necessitem l'estem buscant però no el trobem, és una cosa que haurieu de fer vosaltres, ja que aquest llibre està pagat. Espero URGENTMENT la vostra resposta.